0242340040 info@callmyleads.nl

Lead Tracking

Call My Leads biedt een toegankelijke en eenvoudige oplossing voor het volgen van uitgaande leads middels zijn cold calling-workflow. Dit in combinatie met een breed aanbod aan marketingtools, maakt het eenvouding om nieuwe leads van de uiteengezette marketingcampagnes te traceren, waardoor je telefonisch of per e-mail gemakkelijk de leads kunt opvolgen.

Home » Mogelijkheden » Lead tracking

Leg leads vast door middel van onze marketingtool-integrations 

Middels zapier.com biedt Call My Leads gemakkelijke integrations van meer dan 1.000 services en marketingtools. Bij het beslissen over het opzetten van een nieuw lead-opvolgingssysteem, is het essentieel om ervoor te zorgen dat je gemakkelijk leads van allerlei verschillende bronnen in de funnel kunt krijgen. Daarbij maakt het geen verschil of deze worden gegenereerd via social media, webpagina’s, e-mails of andere online platformen. 

Met Zapier kan jij jouw leadgeneratie-bron in slechts een paar klikken verbinden met Call My Leads. De nieuwe leads worden vervolgens automatisch overgebracht naar Call My Leads.

 

Organiseer jouw leads gemakkelijk in lijsten en segmenten

Call My Leads streeft ernaar dat leads op een gemakkelijke en eenvoudige manier gegroepeerd worden in lijsten en segmenten. Deze lijsten kunnen altijd worden herzien als campagnes en te vervolgen stappen in jouw funnel of een andere term die past bij jouw manier van te werk gaan.

Een manier om leads te groeperen en te organiseren, is het bijhouden van verschillende bronnen die het genereren van leads stimuleren. Dit kan worden bewerkstelligt door een lijst te maken voor elke leadbron die binnenkomt. Vervolgens kan jij in onze rapporten de prestaties en activiteiten van elk afzonderlijk lead met elkaar vergelijken.

Tot slot kan jij elk afzonderlijk lead naar eigen inzicht door en naar verschillende lijsten verplaatsen, die de stappen van jouw funnel bevatten.

Organiseer jouw leads gemakkelijk in lijsten en segmenten

Call My Leads streeft ernaar dat leads op een gemakkelijke en eenvoudige manier gegroepeerd worden in lijsten en segmenten. Deze lijsten kunnen altijd worden herzien als campagnes en te vervolgen stappen in jouw funnel of een andere term die past bij jouw manier van te werk gaan.

Een manier om leads te groeperen en te organiseren, is het bijhouden van verschillende bronnen die het genereren van leads stimuleren. Dit kan worden bewerkstelligt door een lijst te maken voor elke leadbron die binnenkomt. Vervolgens kan jij in onze rapporten de prestaties en activiteiten van elk afzonderlijk lead met elkaar vergelijken.

Tot slot kan jij elk afzonderlijk lead naar eigen inzicht door en naar verschillende lijsten verplaatsen, die de stappen van jouw funnel bevatten.

Gebruik segmenten om jouw work-flow te fine-tunen

Met behulp van onze lead-segmentatiefunctie kan jij verschillende marketingcampagnes verwerken, die elk meerdere bronnen bevatten.

Om dit te doen, laat jij Call My Leads eerst elke campagne verzamelen en in een bijbehorende lijst plaatsen, deze markeren met de desbetreffende bron, om vervolgens de lijsten te segmenteren aansluitend op de bron.

De segmenten in Call My Leads zijn erg krachtig. Je kan segmenteren op basis van meerdere criteria, die elk segment delegeren aan verschillende verkoopmedewerkers.

Vergeet nooit meer een lead op te volgen

Aanhoudende follow-up e-mails zijn van cruciaal belang om succesvol te zijn, maar je moet goed onthouden dat follow-up e-mails het werk moet zijn van een computer-software en niet van een verkoopmedewerker. Daarom hebben wij dit onmiddelijk in onze planner ingevoerd.

Om productief te zijn, is het belangrijk dat de verkoopmedewerkers nooit een lead mogen missen. Leads moeten duidelijk worden gepresenteerd, zodat de verkoopmedewerkers hun energie in het voeren van verkoopafspraken kunnen stoppen. Daarnaast hoeven ze zich geen zorgen meer te maken of er een betere lead is om op te volgen.

 

Vergeet nooit meer een lead op te volgen

Aanhoudende follow-up e-mails zijn van cruciaal belang om succesvol te zijn, maar je moet goed onthouden dat follow-up e-mails het werk moet zijn van een computer-software en niet van een verkoopmedewerker. Daarom hebben wij dit onmiddelijk in onze planner ingevoerd.

Om productief te zijn, is het belangrijk dat de verkoopmedewerkers nooit een lead mogen missen. Leads moeten duidelijk worden gepresenteerd, zodat de verkoopmedewerkers hun energie in het voeren van verkoopafspraken kunnen stoppen. Daarnaast hoeven ze zich geen zorgen meer te maken of er een betere lead is om op te volgen.

 

Call My leads Wachtrijsysteem

Het Call My Leads – wachtrijsysteem zorgt voor vertrouwen bij de leads. Het selecteert de kwalitatief beste leads en bepaalt welke er vervolgens moeten worden opgevolgd. Dit zorgt ervoor dat je nooit meer achter het net hoeft te vissen.

Tot slot beslist de verkoopmedewerker of de follow-up e-mail moet plaatsvinden op een bepaalde dag, tijdstip of nadat een bepaalde hoeveelheid tijd is verstreken.

Het winnen en binnenhalen van leads leidt naar de volgende stap

Als je eenmaal de leads hebt geconverteerd, kan je de gewonnen leads doorgeven aan jouw zakelijke CRM-systeem of elders. Het is net als het binnenhalen van nieuwe leads door middel van integraties. Hoewel we over voldoende functies beschikken om te fungeren als een CRM-systeem, is het logisch dat jij je gewonnen leads wilt doorgeven en voeren aan de rest van de organisatie. 

Als je nogmaals gebruik maakt van de Zapier, kan je de creatie van een nieuwe klant, deal of kans in jouw CRM-systeem activeren, zodra een lead in de laatste stap van jouw funnel is gemarkeerd als winnend lead. 

Het winnen en binnenhalen van leads leidt naar de volgende stap

Als je eenmaal de leads hebt geconverteerd, kan je de gewonnen leads doorgeven aan jouw zakelijke CRM-systeem of elders. Het is net als het binnenhalen van nieuwe leads door middel van integraties. Hoewel we over voldoende functies beschikken om te fungeren als een CRM-systeem, is het logisch dat jij je gewonnen leads wilt doorgeven en voeren aan de rest van de organisatie. 

Als je nogmaals gebruik maakt van de Zapier, kan je de creatie van een nieuwe klant, deal of kans in jouw CRM-systeem activeren, zodra een lead in de laatste stap van jouw funnel is gemarkeerd als winnend lead. 

Alle stand van zaken bijhouden met activiteitenrapporten 

Met onze duidelijke en gestructureerde verkooprapporten kan jij te allen tijde eenvouding activiteiten herzien, oproepen en opvolgen. Je kunt het rapport uitbreiden met verschillende parameters, waaronder verkoopmedewerker, oproepresultaat en tijdsbestek. Dit maakt het gemakkelijk om te onderzoeken wat er is gebeurd met alle telefoontjes die een verkoopmedewerker heeft gepleegd en die tot een verloren voorsprong hebben geleid. 

N

Groepeer oproepen op datum, campagne, verkoopmedewerker en resultaat;

N

Individuele leads voor elke groep bekijken;

N

Bekijk de gemiddelde en totale gespreksduur;

N

Sorteer op groepering en bekijk de subtotalen;

N

Gemakkelijk te downloaden naar Excel;

N

Printervriendelijk.

Passend voor jouw team

Benieuwd of Call My Leads de juiste oplossing is voor jouw verkoopteam? Neem nu contact op voor een passende demo. Wij laten zien hoe het resultaat gaat opleveren.

Vanaf €85,- per maand

Gebruik Call My Leads nu vanaf €35,- per gebruiker per maand. Geen verborgen kosten en geen grenzen. Je kunt op elk gewenst moment gebruikers toevoegen of verwijderen.

Passend voor jouw team

Benieuwd of Call My Leads de juiste oplosing is voor jouw verkoopteam? Neem nu contact op voor een passende demo. Wij laten zien hou het resultaat gaat opleveren.

Vanaf €59,- per maand

Gebruik Call My Leads nu vanaf €29,- per gebruiker per maand. Geen verborgen kosten en geen grenzen. Je kunt op elk gewenst moment gebruikers toevoegen of verwijderen.